خاطرات من و نیلوفر
خاطرات من و نیلوفر
اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست او جانشين همه نداشتنهاست.

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم

 
 
خداوندا دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تواند
خرسندشان دار به تندرستی
 
 
 
می خواستم بمانم ، رفتم ، می خواستم بروم ، ماندم
نه رفتن مهم بود و نه ماندن ، مهم من بودم که نبودم
این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود
حالا بگو سهم نداشته ام از این همه “تو” کدام است ؟

 

 

 


شاید پاکترین هوای دنیا ، متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم میکند
 
 
 
آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم
 
 
 
ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد
فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد
 
 

 

 


سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟
دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم . . .

 

 


در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد . . .
 
 
برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !
 
 


mimi & nili - خاطرات من و نیلوفر

نظرات شما عزیزان:

ميسنا
ساعت10:11---6 دی 1391
عشقو باید باورکرد . . .
بوسه رو باید حس کرد . . .
احساسو باید لمس کرد . . .
اما . . .
دوست داشتنو باید ثابت کرد . . .


ميسنا
ساعت10:11---6 دی 1391
در زمینی که ضمیر من و توست ، از نخستین دیدار ، هر سخن ، هر رفتار ، دانه هاییست که می افشانیم ، برگ و باری است که می رویانیم ، آب و خورشید و نسیمش “مهر” است .

ميسنا
ساعت10:11---6 دی 1391
در زمینی که ضمیر من و توست ، از نخستین دیدار ، هر سخن ، هر رفتار ، دانه هاییست که می افشانیم ، برگ و باری است که می رویانیم ، آب و خورشید و نسیمش “مهر” است .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط mimi |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.